informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


Doładowana kampania



data dodania: 26.09.2006

Firma BillBird SA rozpoczęła kampanię promującą usługę elektronicznego uzupełniania kont telefonów komórkowych pre-paid „VIA Moje Doładowania”.

Jej realizacją zajęła się agencja marketingu bezpośredniego MRM Momentum należąca do McCann Worldgroup. Część działań prowadzonych jest z telewizją VIVA. Kampania składa się z loterii promocyjnej i konkursu, w których można wygrać telefony komórkowe i laptopa. Partnerami akcji są Simplus, Sami Swoi, Tak Tak, Orange i POP.

Loteria trwa od 1 sierpnia do 31 grudnia. Mogą w niej wziąć udział użytkownicy telefonów pre-paid dowolnej sieci komórkowej, którzy przynajmniej raz doładują konto za pośrednictwem usługi VIA Moje Doładowania. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez smsy i stronę internetową www.via.com.pl. Nagrodami w przeprowadzanych co miesiąc losowaniach są telefony komórkowe Motorola V3 oraz Nokia 6020. Loteria zakończy się losowaniem głównym, w którym spośród wszystkich jej uczestników zostanie wyłoniony zdobywca nagrody finalnej – laptopa ACER Ferrari. Oprócz opracowania i realizacji loterii agencja MRM przygotowała towarzyszące jej materiały POS - ulotki i plakaty oraz stronę www.

Konkurs „Załaduj z VIA Moje Doładowania”, organizowany przez MRM Momentum i telewizję VIVA, ruszył 15 sierpnia i potrwa do 28 grudnia. Ma on na celu wyłonienie pięciu najciekawszych historii o sytuacjach, w których wiele zależało od doładowania konta telefonu. Podobnie jak w wypadku loterii, do konkursu mogą przystąpić osoby, które skorzystają z systemu VIA Moje Doładowania. Nagrody w postaci telefonów Motorola V3 będą przyznawane co miesiąc. Komunikację o konkursie oparto na spotach w telewizji VIVA i stronie internetowej www.viva-tv.pl.

Kampania skierowana jest głównie do osób w wieku 16 – 20 lat, które korzystają z telefonów pre-paid. Jej celem jest zachęcenie klientów do korzystania z usługi Via Moje Doładowania.


źródło:

McCann Worldgroup
więcej artykułów, informacji
http://www.mccann.pl




Weber Shandwick Sp. z o.o.
więcej artykułów, informacji
http://www.webershandwick.com
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...