informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


B2Bdeal.pl w nowej odsłonie



data dodania: 14.02.2012

Pierwszy polski portal zakupów grupowych dla biznesu – B2Bdeal.pl, wprowadził nowe rozwiązania do dotychczasowego modelu funkcjonowania platformy. Zmiany już są widoczne, a na dobre pojawią się w przeciągu tygodnia.

Podstawową modyfikacją wprowadzoną do schematu działania serwisu jest rozszerzenie modelu zakupów grupowych. B2Bdeal.pl dzieli oferty na promocje długoterminowe z mniejszym rabatem – Deal, oraz krótkoterminowe z większym upustem – Super Deal. W zależności od typu promocji zmieni się także wysokość pobieranej prowizji.

Deal vs Super Deal
Największą zmianą na B2Bdeal.pl jest wprowadzenie oferty Deal, która jest emitowana na stronach portalu w okresie od 31 do 365 dni. Rabat udzielony na daną usługę czy produkt mieści się wtedy w granicach od 5 do 19 proc. Postawiono na samodzielność firm chcących promować się na B2BDeal.pl. Treść oferty oraz grafikę do niej klient wykonuje we własnym zakresie, dzięki czemu od wartości zakupu pobierana jest znacznie niższa prowizja. To z pewnością rozwiązanie, które wyróżnia ten portal zakupów grupowych od modelu stworzonego dla sektora B2C (Biznes dla klienta indywidualny). – Chcemy stworzyć swoiste „Allegro dla firm”, gdzie każdego dnia będzie można znaleźć interesujące i przede wszystkim pożądane przez biznes oferty z każdego regionu Polski. Poczynając od biura księgowego, a kończąc na firmowym samochodzie. Każdy będzie mógł znaleźć coś interesującego dla wykonywanej profesji. Jest to rozszerzenie standardowego modelu zakupów grupowych do modelu profesjonalnej platformy zakupów i promocji dla biznesu – mówi Tomasz Krobski, pomysłodawca i właściciel B2Bdeal.pl. Dopełnieniem tego modelu, a zarazem esencją zakupów grupowych dla biznesu jest Super Deal. To promocyjna oferta na vouchery z rabatem od 20 do 90 proc, które mogą być prezentowane na portalu w okresie do 30 dni.

Oszczędności dla biznesu
To nie koniec pomysłów i zmian dokonanych w działaniu tego serwisu. Nowym rozwiązaniem dla biznesu jest bowiem system oszczędnościowy. Od teraz każdy klient nabywający voucher oszczędza 2 proc. jego ceny, który odkładany jest na indywidualne, wirtualne konto użytkownika, gotowe do realizacji przy kolejnej transakcji.

Katalog dla firm
Kolejna innowacja to stworzenie katalogu B2Bfirmy.pl. Od teraz każda firma oferująca na B2BDeal.pl swoje usługi w promocyjnych cenach, zostanie wpisana na listę wartych polecenia partnerów biznesowych. Główną funkcją katalogu ma być ułatwienie przedsiębiorcom poszukiwania zaufanych firm, z którymi będą mogły podjąć współpracę. Korzyść płynie też dla samych oferentów. Dzięki zamieszczeniu profilu ich działalności na B2Bfirmy.PL będą mogły chociażby skuteczniej pozycjonować swoją stronę WWW i rozszerzyć zakres prowadzonej kampanii marketingowej. – Czasy dla biznesu w Polsce są trudne. Dlatego firmy z jeszcze większym zaangażowaniem poszukują skutecznych rozwiązań dla swojej działalności. Wszystkie projekty B2B (Biznes dla Biznesu) w znaczącym stopniu pomagają ułatwić ten proces. A co najważniejsze, dają firmom dogodny sposób na efektywną promocję oraz skuteczne oszczędzanie – dodaje Krobski.

Korzystny podział
B2BDeal.pl rezygnuje z nazw miast jako kluczowych parametrów wyszukiwania ofert na stronie. Od teraz już nie tylko położenie geograficzne, ale także kilkanaście biznesowych kategorii pomogą użytkownikom wyszukać interesujące ich promocje.
Do listy nowych rozwiązań dochodzi także blog prowadzony przez zespół B2Bdeal.pl. Pojawiające się na stronie b2bdeal.pl/blog prawie codziennie artykuły dotyczą tematyki biznesu i zawierają wiele cennych rad, które mogą być pomocne w prowadzeniu własnej firmy. Często też odwołują się do ofert, które są aktualnie dostępne w serwisie.
B2BDeal.pl powstało w czerwcu 2011 roku i od tego czasu zyskało zaufanie polskich przedsiębiorców. Platforma pozyskała już 60 tys. subskrybentów. Są to zarówno przedstawiciele wielkich korporacji, jak i właściciele jednoosobowych firm czy ich pracownicy. Na portalu każdego dnia pojawia się od 3 do 6 nowych ofert voucherów w specjalnie stworzonych biznesowych kategoriach.


źródło:



B2Bdeal.pl
więcej artykułów, informacji
http://www.b2bdeal.pl


Passion PR
więcej artykułów, informacji
http://www.passionpr.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl



warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...