informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


Nowy konkurent Allegro rośnie w siłę



data dodania: 01.12.2011

Internetowa galeria handlowa iMall24.pl, nowy bezpłatny serwis stworzony przez Comarch, oferuje już ponad 30 tys. towarów, a ich liczba rośnie z każdym dniem.

Końcówka roku to okres boomu na zakupy w Internecie, a więc najlepszy moment dla firm handlowych na spróbowanie swoich sił na tym rynku.

– Sprzedaż detaliczną przez Internet rozpoczęliśmy dwa lata temu. Porównując dzisiejsze wyniki sprzedaży do 2009 roku mogę powiedzieć, że obroty generowane przez sklep internetowy wzrosły o 500 proc., jednocześnie koszt obsługi klienta w tym kanale dystrybucji jest dużo niższy. Zarządzam firmą przy pomocy zintegrowanego systemu Comarch OPT!MA, dlatego nie miałem żadnych wątpliwości kiedy otrzymałem propozycje bezpłatnego udostępnienia produktów w galerii iMall24. To dla nas kolejny dodatkowy kanał sprzedaży i jestem pewien, że dzięki temu będziemy nadal dynamicznie zwiększać zyski – mówi Andrzej Pozorski, właściciel agencji reklamowej i sklepu internetowego Pozorski Trade.

Polacy pokochali zakupy w Internecie, a jak podaje Internet Standard w raporcie „e-commerce 2011”, w ubiegłym roku zostawi w sieci ponad 15,5 mld zł, co oznacza wzrost o 15 proc. w porównaniu z rokiem 2009. Prognozy na przyszłość są równie optymistyczne. Internet pozostanie najszybciej rozwijającym się kanałem dystrybucji – do 2015 roku ma podwoić swoją wartość. Pod względem dynamiki wzrostu e-commerce Polska jest w europejskiej czołówce. Wynika to z małego udziału sprzedaży przez Internet w wartości handlu detalicznego ogółem – tylko 3,1 proc. To o kilka punktów procentowych mniej niż np. u sąsiadów za Odrą.

Potencjał rynku jest ogromny, już teraz działa na nim ponad 10 tys. podmiotów, które dobrze sobie radzą – 1/3 z nich zwiększyła swoje obroty w 2010 roku o ponad 40 proc. r/r. Nie ma już towaru, którego nie można kupić poprzez Internet, a produkty spożywcze są najprężniej sprzedawaną w tym kanale grupą produktową. Firmy, które chcą zaistnieć na tym rynku i osiągnąć przyzwoite zyski muszą szukać innowacyjnych form dotarcia do klienta.

Obroty w tradycyjnym handlu spadają i coraz więcej firm handlowych decyduje się na uruchomienie sprzedaży internetowej. Jednak uruchomienie własnego e-sklepu lub handel na Allegro wiążą się z kosztami.

– Działalność w Allegro gwarantuje zasięg i duże zainteresowanie kupujących, ale może okazać się mało opłacalna, bo część zysków trzeba przeznaczyć na prowizję dla serwisu. O zwiększeniu marży nie ma co myśleć, bo konkurencja cenowa w tym portalu jest ogromna. Wydaje się więc, że najlepszym rozwiązaniem jest założenie własnego e-sklepu. Tutaj niestety firmy muszą się zmierzyć z kosztami marketingu i pozyskiwania internautów – mówi Jakub Cel.

Przedsiębiorcy, którzy chcą spróbować swoich sił w Internecie, ale nie mają wystarczających środków finansowych lub czasu na prowadzenie e-sklepu, mogą skorzystać z darmowych serwisów do sprzedaży i powoli przygotowywać swoją firmę logistycznie do sprzedaży przez Internet.

Jednym z takich serwisów jest nowo powstała internetowa galeria handlowa iMall24, stworzona przez firmę Comarch. Zgodnie z założeniami twórców portalu, sprzedaż poprzez iMall24 jest prosta i wygodna dla firm prowadzących już handel tradycyjny na programach Comarch. Towary prosto z magazynu trafiają wprost do iMall24.pl. Jeśli internauta kupi towar, zamówienie wraz z wszystkimi jego danymi pojawi się w posiadanym przez firmę programie Comarch ERP. Wystarczy wówczas przekształcić zamówienie w fakturę lub paragon i wysłać towar do klienta. Płatności od klientów spływają na konto firmy, a ponieważ serwis jest darmowy przedsiębiorca nie musi rozliczać się z iMall24.

31,5 tys. – liczba towarów dostępnych w serwisie iMall24.pl, który uruchomiony został w maju 2011 roku

– Od ponad 20 lat dostarczamy oprogramowanie firmom i znamy ich potrzeby. Klienci doceniają Comarch za tworzenie kompleksowych rozwiązań, które nie tylko pozwalają wykonywać pracę szybciej, ale i pomagają rozwinąć biznes oraz wejść na nowe rynki. iMall24 jest wartością dodaną do oprogramowania ERP. Pozwala każdej firmie jednocześnie obniżyć koszty działalności i zwiększyć przychody – mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor Sektora ERP i pomysłodawca iMall24 – Serwis iMall24 jest całkowicie bezpłatny dla użytkowników naszego oprogramowania. Finansujemy go ze sprzedaży powierzchni reklamowej. Nie pobieramy prowizji ani za wystawienie towarów, ani za ich sprzedaż. Liczymy, że dzięki temu większa liczba firm wybierze nasze programy ERP – dodaje Zbigniew Rymarczyk.


źródło:



Comarch - Sektor ERP
więcej artykułów, informacji
http://www.erp.comarch.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...