informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


DEEP rozkręca kampanię



data dodania: 29.04.2006

Billboardy, airboardy, sesja w Playboyu, promocje cenowe, dystrybucja kartek reklamowych i sponsoring koncertu Armina van Buurena, światowej sławy DJ'a.

Krótko mówiąc - kampania pod hasłem „Ciuch inaczej pomyślany” marki odzieżowej DEEP nabiera tempa.

Pierwszy akcent nowej kampanii promującej kolekcję wiosna-lato położono na działania outdoorowe. 1 kwietnia w 19 polskich miastach pojawiły się billboardy z prowokującym pytaniem „Czy długość nie ma znaczenia?” i „Czy chłopcy nie bawią się lalkami?”. Kolejne nośniki rozwieszono 2 tygodnie później.

Najbardziej spektakularnym działaniem outdoorowym w kampanii są jednak airboardy. Pneumatyczne nośniki reklamy wielkości dwupiętrowego domu staną w 37 miastach w całej Polsce. Już 18 kwietnia można było je podziwiać na ulicach Warszawy, Katowic i Poznania. Airboardy staną również w mniejszych miejscowościach, takich jak Rawa Mazowiecka, czy Płońsk. Marka będzie promowana w ten sposób do końca maja. DEEP jest pierwszą firmą odzieżową w Polsce, która zdecydowała się na wykorzystanie pneumatycznych nośników na tak szeroką skalę.

Dodatkowym elementem kampanii airboardowej są kartki promocyjne z pieczątką, uprawniające do zniżek w sklepach DEEP. Promocjami cenowymi objęte będą także „krótkie ciuchy” (20% zniżki od 28 kwietnia do 7 maja).

Kampania pod hasłem „Ciuch inaczej pomyślany” to jednak nie tylko outdoor. 2 maja w Hali Ludowej we Wrocławiu odbędzie się koncert jednego z trzech najlepszych DJ'ów świata (Źródło: lista DJ TOP 100 pisma DJ Magazine), Holendra Armina van Buurena. DEEP jest jednym z głównych sponsorów wydarzenia.

Reklamy DEEP pojawią się także w majowym wydaniu pisma Avanti. Z kolei na łamach Playboya ukaże się sesja zdjęciowa, w której wezmą udział modele i modelki ubrani w odzież DEEP.

DEEP istnieje na rynku od 1992 roku. Obecnie jest najlepiej sprzedającą się marką poznańskiej firmy Semax. Sieć DEEP w Polsce liczy 45 salonów. W tym roku liczba ta ma wzrosnąć do 72. Planowane są także otwarcia salonów w Moskwie i Pradze. Sieć rozwija się głównie poprzez franchising.

Firma Semax – właściciel marki DEEP - istnieje od 17 lat. Rozpoczynała swoją działalność jako hurtownia odzieży. Dziś spółka zatrudnia ponad 150 osób. Należą do niej 2 marki odzieżowe DEEP i Hot Oil oraz sieć sklepów o charakterze wyprzedażowym Vabbi Factory Outlet.


źródło:

Semax S.A.
więcej artykułów, informacji
http://www.semax.com.pl




Prelite - Agencja Public Relations
więcej artykułów, informacji
http://www.prelite.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...