informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


Sposób na biurowy porządek



data dodania: 30.01.2006

Biurko i krzesło to zbyt mało, żeby stworzyć wygodne warunki pracy. W trosce o dobrą organizację, warto pomyśleć o miejscach na przechowywanie dokumentów i innych papierów, które nawet w erze powszechnej komputeryzacji potrafią nami zawładnąć.

Twórczy bałagan - modny we włosach i przynależny artystom - w pracy może w najlepszym wypadku utrudnić dotrzymanie terminów. Nieodpowiednia organizacja biurowej przestrzeni ma bowiem fatalny wpływ na jakość i wydajność naszej pracy. Dlatego warto zainwestować w takie wyposażenie biura, które pozwoli nieco uporządkować firmową codzienność. - Stale szukałam długopisów, zszywek, spinaczy. Po prostu nie byłam w stanie nad tym zapanować - opowiada Magda, początkująca sekretarka. - Niby drobiazg, ale irytujący, kiedy "na już" coś jest bardzo potrzebne. Rozgardiasz udało się okiełznać dzięki postawieniu obok biurka małej szafeczki - kontenera, wyposażonego w piórnik. Pomysłowo zaprojektowana szuflada ma specjalne przegródki na biurowe drobiazgi.

Jeśli praca wykonywana jest w systemie open space, świetnym rozwiązaniem są szafy i otwarte regały z "użytkowymi plecami", czy inaczej mówiąc: tapicerowanym tyłem. Dla jednej z osób jest to miejsce, w którym trzyma potrzebne materiały, dla drugiej coś w stylu "tablicy - przypominacza". - Zawsze mam dużo spraw do załatwienia. Jak nie zapiszę ich na kartce, zapomnę. Dlatego cieszę się, że mam aż tyle miejsca na ich przyczepianie - mówi Dominika, pracująca w dużej firmie konsultingowej. - Poza tym, odgrodzona przestrzeń to zawsze trochę intymności w pomieszczeniu, w którym pracuje tyle osób - dodaje.

OH, jak przyjemnie…
Archiwum ważnych, firmowych dokumentów coraz częściej gromadzone jest na płytach CD. Chcąc zachować w nim należyty porządek, warto zaopatrzyć biuro w wysuwaną z szafy szufladę z odpowiednimi przegródkami. - Ale to nie jedyny element wyposażenia, który ma ułatwić wykonywanie codziennych obowiązków. Mamy w swojej ofercie system OH, czyli całą plejadę specjalistycznych regałów, szaf i kontenerów - mówi Iwona Nowicka, kierownik sprzedaży w Fabryce Mebli Biurowych Mikomax. - Jest on doskonałym uzupełnieniem dla wszystkich standartowych zestawów pracowniczych.

Świetnym pomysłem jest stworzenie możliwości podwieszania firmowych teczek do metalowych półek. Dzięki oryginalnie wysuwanym szufladom, za drzwiami szafy zmieści się naprawdę sporo dokumentów. Jednocześnie nadal mamy do nich łatwy i nieskrępowany dostęp. Producent pomyślał również o tych, którzy szafy woleliby zastąpić szufladami. Do ramy z uchwytami na teczki przymocował po prostu odpowiedni front.

Przeciwko monotonii
Godne uwagi są zarówno szafy zamykane żaluzjową roletą jak i witryny. - Wystrzegając się biurowej monotonii, wprowadziliśmy w systemie OH elementy szkła - przezroczystego i matowego, aluminium oraz żaluzji zastępujących tradycyjne drzwi. W naszej ofercie znajdują się szafy i regały narożne, tak więc można wykorzystać każdy wolny metr biurowej powierzchni - zaznacza Iwona Nowicka z FMB Mikomax.

Design i modna estetyka mają coraz większe znaczenie w doborze elementów wystroju wnętrz. Nie sposób jednak pominąć kwestii jakości. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że meble, które służą głównie do przechowywania ton papieru, muszą być wytrzymałe. - Zanim nasi projektanci przystąpią do pracy, analizujemy realia biurowe. Dzięki temu w naszej ofercie są meble, które rzeczywiście poprawiają jakość pracy - podkreśla Iwona Nowicka. Produkowane przez Mikomax szafy z systemu OH mają funkcjonalną szerokość 1 metra. Półki są wykonane z metalu i wytrzymują obciążenie do 54 kilogramów. Chcąc maksymalnie wykorzystać biurową przestrzeń, można wybrać model szafy z nadstawką o wysokości 2 metrów.

Kupując meble do biura, warto zwrócić uwagę na drobiazgi, które decydują o tym, jak długo nam posłużą. Aluminiowe prowadnice do drzwi przesuwnych, szyby mocowane w aluminiowych ramkach, metalowe cokoły czy płyta meblowa dobrego gatunku, to elementy, które pozwolą spać spokojnie każdemu dyrektorowi finansowemu. Bez troski, że w niedługim czasie z firmowego konta znów trzeba będzie wydać pieniądze na zakup mebli.

(fot. Mikomax)


źródło:

Mikomax
więcej artykułów, informacji




Yasna Communications Sp. z o.o.
więcej artykułów, informacji
http://www.yasna.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...