informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


BLUEADVERTpos – ekran reklamowy przesyłający informacje przez Bluetooth®



data dodania: 02.12.2008

Firma dMP4 wprowadziła do sprzedaży urządzenia BLUEADVERTpos uzupełniające linię produktową BLUEADVERT™ o urządzenia umożliwiające zarówno wysyłanie reklam przez Bluetooth®, jak i wyświetlanie ich na ekranie LCD o przekątnej od 17 do 32 cali.

Bezprzewodowa transmisji danych Bluetooth® wykorzystywana była głównie do przesyłania plików np. pomiędzy telefonem komórkowym a komputerem oraz do zapewnienia bezprzewodowej transmisji np. głosu pomiędzy telefonem a zestawem słuchawkowym. Okazuje się jednak, że Bluetooth® doskonale sprawdza się również jako system do bezpłatnego przesyłania reklam na telefony komórkowe, co zostało z powodzeniem wykorzystane w oferowanych przez dMP4 urządzeniach BLUEADVERT™.

BLUEADVERTpos uzupełnia funkcje urządzeń BLUEADVERT™ o ekran LCD gotowy do wyświetlania spotów reklamowych – np. filmów na DVD lub transmisji przesyłanych bezpośrednio z centralnego serwera, do tej funkcji konieczne jest oczywiście połączenie z Internetem o odpowiednio dużej szybkości transmisji danych. BLUEADVERTpos może być wyposażony w ekran LCD (dotykowy lub zwykły) o przekątnej od 17 do 32 cali, a reklamy mogą być umieszczane bezpośrednio na urządzeniu lub pobierane z serwera, w zależności od tego czy klient zdecyduje się na ustawienie jednego urządzenia u siebie w sklepie, czy będzie chciał zarządzać centralnie kilkunastoma urządzeniami ustawionymi np. w centrum handlowym.

Paweł Ratyński, prezes dMP4 Sp. z o.o. – „Reklama Bluetooth uzupełniona o przekaz audiowizualny to doskonała okazja dla reklamodawców, żeby skutecznie zaistnieć w świadomości konsumentów. Nasze produkty kierujemy głównie do galerii handlowych, wystawców, miejsc użyteczności publicznej, ale również do właścicieli sklepów, czyli do osób, które chcą w nowoczesny i skuteczny sposób dotrzeć do świadomości klientów i przekonać ich do zakupienia określonych towarów czy usług. Ekrany reklamowe zyskują coraz większą popularność, to samo tyczy się oferowanych przez nas urządzeń do przesyłania reklam przez Bluetooth®, dlaczego więc nie połączyć tych dwóch rozwiązań i zaoferować jednego kompleksowego rozwiązania, zwłaszcza jeśli Klienci go poszukują.


źródło:

dMP4 Sp. z o.o.
więcej artykułów, informacji
http://www.dmp4.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...