informacje prasowe, wiadomościnewsy, teksty, ciekawostki
jak nadsyłać informacje?  archiwum informacji prasowych


Polecamy:

Sprzedawaj i kupuj zdjęcia Royalty Free
Opony - TANIO

informacje prasowe:

współpraca z agencjami Public Relations
informacje prasowe firm
informacje prasowe instytucji i uczelni

najczęściej czytane:


Teraz TOMA więcej w sobie



data dodania: 27.03.2008

W połowie marca ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania reklamowa marki TOMA. Producentem soków i nektarów TOMA jest firma Pepsi Cola General Bottlers.

Nowość w kategorii
Kampanię 2008 marki TOMA rozpoczęło wprowadzenie na rynek nowości - soku pomarańczowego TOMA z miąższem. W tym roku planowane jest także wprowadzenie kilku kolejnych nowości produktowych w ramach marki TOMA.

Wszystko powiązane z radością
W nawiązaniu do zeszłorocznej kampanii głównym celem tej kampanii jest promowanie pozytywnych emocji i zmiany postaw związanych z radością.

Hasłem tegorocznej kampanii pozostaje: TOMA radość w sobie. Hasło to towarzyszy marce od zeszłorocznej kampanii, ponieważ TOMA to soki i nektary, które dostarczają naturalnej energii, kojarzą się z radością życia, aktywnością i uśmiechem.

W 2007 roku kampania soków i nektarów marki TOMA wykorzystując możliwości dotarcia do odbiorców poprzez: reklamę i działania PR promowała pozytywne emocje związane z radością. Przeprowadzono ogólnopolskie badania radości wśród Polaków (we współpracy z firma Gemius S.A.) oraz sondę uliczną wśród mieszkańców Warszawy we współpracy z patronami medialnymi. Ekspert programu TOMA radość w sobie – Małgorzata Ohme, psycholog społeczny i wykładowca akademicki, edukowała Polki na tematy: co daje nam radość, jak wyzwalać radość.

Kobieca promocja radości
W dalszym ciągu TOMA zamierza być blisko kobiet aktywnych, które dbają o zdrowie swoje i swojej rodziny. Na najbliższy rok marka TOMA zapowiada jeszcze większą interakcję z klientami poprzez konkursy prasowe i wspólne akcje promujące radość.

W tym roku kontynuowany będzie konkurs „Ona TOMA”. Już po raz drugi wybierzemy najbardziej radosne Polki. Konkurs wystartuje wraz z nadejściem lata. Platformą łącząca wszystkie aktywności będzie strona www.onatoma.pl, na której zamieszczane będą materiały związane z radością.

Ofensywa w mediach
Kampania medialna marki TOMA będzie realizowana w okresie w okresie od marca do maja 2008 roku. Kampania będzie obecna w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. Spoty reklamowe w okresie wiosennym obecne będą w stacjach: Polsat, TVN, TVN7, TVN Style, TV4, Discovery oraz w kanałach tematycznych. Wsparciem kampanii będzie reklama zewnętrzna oraz intensywna kampania prasowa obecna w większości najpopularniejszych pism kobiecych i parentingowych.

Za kreację reklam telewizyjnych odpowiada agencja BBDO. Planowanie mediów przeprowadziła agencja OMD Media Direction. Za projekt i realizację kampanii w internecie odpowiada agencja Interactive Solutions, a całość uzupełnia kampania PR ponownie realizowana przez agencję ComPress S.A.

TOMA - to marka soków produkowanych przez koncern Pepsi Cola General Bottlers. Soki TOMA zaspokajają najbardziej wyrafinowane gusta konsumentów w: Polsce, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Za sprawą TOMA po raz pierwszy w Polsce są dostępne soki i nektary w unikatowych i poręcznych butelkach 0.33l. – adresowanych zwłaszcza do kobiet i dzieci. Na polskim rynku dostępnych jest także 6 najpopularniejszych smaków w opakowaniach jednolitrowych. TOMA oferuje klientom następujące produkty:
* TOMA – 100% soki, bez cukru o smakach: pomarańczy, jabłka, pomidora oraz dostępna jest wersja pomarańczy z miąższem
* TOMA nektary: czarna porzeczka i grejpfrut.
* Propozycja smakowa: TOMA Active – to napój pomarańczowo-jabłkowo-bananowy z dodatkiem błonnika, który oczyszcza organizm z toksyn i pomaga zachować szczupłą sylwetkę.

Soki TOMA to synonim: zdrowia, energii, pogody ducha oraz witalności - idealny dla całej rodziny. W 2004 roku wszystkie soki TOMA zostały docenione przez konsumentów, którzy przyznali im Konsumencki Znak Jakości.


źródło:

Pepsi-Cola General Bottlers Poland sp. z o.o.
więcej artykułów, informacji
http://www.pepsi.pl




ComPress Public Relations
więcej artykułów, informacji
http://www.compress.com.pl
tekst dostarczony przez:
public relations
http://pr.otwarty.pl


warto przeczytać:

Przymierz prawdziwe diamenty!
Unikatowa w światowej skali wirtualna przymierzalnia jest już dostępna. Na początek diamenty. Wersja Beta projektu proponuje przymiarkę kolczyków z prawdziwymi diamentami znanej firmy jubilerskiej Apart.

ostatnio dodane:

Czy na Fotolia można kupować szybciej?
Czy na eBay można kupować szybciej?
HUAWEI TE40 - Ekonomiczny terminal wideokonferencyjny
Jak dbać o drewno w domu - linia Tikkurila Nostalgia
Budowa osiedla Park Ostrobramska nagrodzona przez PIP
Makijaż na Sylwestra i karnawał!!
Zasłużeni dla Torunia
Rynek szuka programistów - analiza ofert pracy monsterpolska.pl – listopad 2013r.
Zmiana pracy – jak się do niej przygotować?
Przerwa świąteczna w pracy nie taka straszna
Luxan - Batalia surowców
Świet(l)ne rozwiązanie
Bardziej czysto, bezpiecznie i nowocześnie!
DOMOTEX 2014 z udziałem podłóg Chapel Parket
50 lat usług assistance na świecie
Czy wygląd może zadecydować o awansie?
Partnerstwo DONG Energy i Schneider Electric zapewni lepszy dostęp do energii odnawialnej
Podwyższony standard - baterie do umywalek nablatowych KLUDI
Measy A2W – gdy strumień płynie szybko
Jak Sylwester to w Toruniu!
Rekordowa sprzedaż mieszkań LC Corp w Warszawie
Żarska „Pediatria” w gwiezdnych kolorach od Śnieżki
Słowacka Orawa dla narciarzy ceniących spokój
WIELKA WYPRZEDAŻ W REDCOON.PL
Nowy Prezes redcoon Polska
więcej...